აღმოსავლეთ აზიის სამზარეულოს, რომელიც მსოფლიოსწამყვან ქალაქებში სულ უფრო მეტ პოპულარობას იძენს,საქართველოში არსებობის ხანმოკლე, მაგრამ დინამიკურიგანვითარების ისტორია აქვს. დღეს ქართულ ბაზარზე აზიურიკულინარია – სტანდარტული სწრაფი კვებიდან ორიგინალურიკონცეფციის რესტორნებამდე – უხვადაა წარმოდგენილი. აზიური კერძებით უბრალოდ წახემსება თუ მათიმნიშვნელოვანი მოვლენის ნაწილად ქცევა, თბილისში იოლადშეიძლება, თუმცა რესტორან Pepperboy-ს ამმრავალფეროვნებაშიც გამორჩეული ადგილი უჭირავს. ამასრამდენიმე მიზეზი განაპირობებს.
უმთავრესი მაინც რესტორნის გასტრონომიული კონცეფციაა. Pepperboy პანაზიური რესტორანია და მენიუს
გეოგრაფიული, კულტურული თუ საგემოვნო მრავალფეროვნებააზიური კერძების ყველაზე მომთხოვნ და
გამოცდილ მოყვარულებსაც, ორიგინალური გადაწყვეტებით დამუდმივი სიახლეებით აკვირვებს. პანაზიური
გულისხმობს არა აზიის რომელიმე ქვეყნის ეთნიკურსამზარეულოს, არამედ მენიუს, რომელიც აერთიანებს კერძებსაზიის სხვადასხვა ქვეყნებიდან, ესენია: იაპონია, კორეა, ტაილანდი, ჩინეთი და სხვა.
Pepperboy ქართულ ბაზარზე 2018 წელს გამოჩნდა, როგორცპანაზიური კულინარიის პიონერი. მან,
მანამდე უცნობ კერძებთან და კულტურებთან ზიარებით, ასევესხვადასხვა ქვეყნის სამზარეულოს ერთ სივრცეში
თავმოყრით, განსხვავებული კულინარიული გამოცდილებისშექმნა შეძლო.
თინა ხაფავასთვის რესტორანი გახსნისთანავე საყვარელადგილად იქცა, რომელსაც მეგობრებთან ერთად ხშირადსტუმრობდა. პანდემიამ მთელი კულინარიული ინდუსტრიადააზარალა და გამონაკლისი არც Pepperboy აღმოჩნდა. სწორედპანდემიის პერიოდში გაიცნო თინამ რესტორნისდამფუძნებელი და შეფი ანა დონდუა და ზუსტად მაშინ გაჩნდაPepperboy-ს ბაზარზე დაბრუნების იდეა.
„ეს ყველაფერი იოლი არ იყო. გახსნას წინ ერთწლიანიმოსამზადებელი პერიოდი უძღოდა. სწორედ ეს დრო
დასჭირდა კონცეფციის და მენიუს განახლებას, რებრენდინგს, დიზაინის და, რაც მთავარია, ინვესტიციის მოძიებას.
2018-ში გახსნილ რესტორანს სამზარეულოს მრავალფეროვანიდა მდიდარი კონცეფცია გამოარჩევდა.
პარტნიორებმა, დიდი ფიქრის და მსჯელობის შედეგად,გადაწყვიტეს ახალ რესტორანს ბარის და კერძოდმიქსოლოგიის კონცეფციაც ასეთივე მრავალფეროვანიჰქონოდა და რესტორნის სტუმრებისთვის, სასმელებისშემთხვევაშიც, გასტრონომიული გამოცდილების მთელიპალიტრა შეეთავაზებინათ.
დამფუძნებლებმა ოქროს შუალედის პოვნა მოახერხეს – მათგანაახლეს კონცეფცია და თავიანთი ხელწერა კიდევ
უფრო მკაფიო გახადეს, როგორც სამზარეულოსმიმართულებით, ისე ბარის მრავალფეროვანი შეთავაზებებითდა
უნიკალური კოქტეილებით. რა თქმა უნდა, ბრენდისფილოსოფია კვლავ უცვლელი რჩება და დამფუძნებლებიც დასრულიად „ფეფერბოის“ გუნდიც ბრენდის ცენტრალურ იდეასერთგულად ემსახურება. „ფეფერბოი“ ცდილობს მის სტუმრებსშესთავაზოს დაუვიწყარი გასტრონომიული გამოცდილებაგამორჩეული და საინტერესო კულინარიული დამიქსოლოგიური გადაწყვეტებით, განსხვავებული დამეგობრული მომსახურებით და გარემოთი.
„ჩვენ მუდმივად საკუთარ თავზე ვმუშაობთ, გვსურს, რომყოველი სტუმრის ვიზიტი სასიამოვნო
გამოცდილებად ვაქციოთ, და ჩვენი მიზნის და ჩვენი საოცარიმეგობრების ერთგული ვრჩებით. ჩვენი მიზანია საქართველოსგასტრონომიულ სცენაზე ლიდერები გავხდეთ, შევქმნათყველასთვის საყვარელი ბრენდი და ადგილი, სადაც ახალიაღმოჩენებისთვის ისევ და ისევ ბრუნდები“, – ამბობს თინა.
პირველი, რასაც რესტორნის სტუმარი ამჩნევს, მენიუსმრავალფეროვნებაა – იაპონური რამენი, კორეულიფერმენტირებული კიმჩი, ტაივანური ფაფუკი ბაოები, პად ტაიდა სხვა. „ჩვენი მენიუ ცოცხალი ორგანიზმივით არის – სეზონების და ინსპირაციების მიხედვით იცვლება, მუდმივადახალი და საინტერესო კერძები ემატება “ – ამბობს თინა დააგრძელებს – „ჩემი პარტნიორი და „ფეფერბოის“ შეფიდეტალურად სწავლობს ყველა კერძის დამზადებისტრადიციული ხერხებს, მის წარმომავლობას და, მათზედაყრდნობით, რეცეპტებს თანამედროვე ხედვით დაუნიკალური გადაწყვეტებით ქმნის“.
კერძების ინგრედიენტების ნაწილი აზიიდან ჩამოდის, ნაწილს– ადგილობრივ ბაზარზე იძენენ, ორგანული სალათები დაიშვიათი დასახელების აზიური მცენარეები კი თავადრესტორანში მოჰყავთ – „Spacefarms“-ის „Dots by Spacefarms“-ისმდგრად მოდულარულ ფერმაში.
გემრიელი კერძები რესტორნის ერთადერთიღირსშესანიშნაობა არაა. სივრცე და ინტერიერის დიზაინიასევე
აღნიშვნის ღირსია. Pepperboy ორი, ერთმანეთისგანსაგრძნობლად განსხვავებული სივრცისგან შედგება. შიდა
სივრცე უფრო მონოლითურია, გარე სივრცე კი ბუნებასთანმეტადაა შერწყმული – აქ სტუმარს თბილისურ გარემოსთანინტეგრირებული აზიური ელემენტები ხვდება.
რესტორნის სტუმრები, ასაკობრივად თუ საქმიანობის მხრივ,ერთმანეთისგან ძალზე განსხვავდებიან, მაგრამ ყველამათგანზე ერთის თქმა შეიძლება – Pepperboy-ს სტუმრებს ახალიგემოების აღმოჩენა სურთ და, უმეტეს შემთხვევაში,დარწმუნებული არიან, რომ რესტორანი იმედს არ გაუცრუებთ.
„როცა ადამიანებისგან ვისმენთ, რომ ეს მათი საყვარელიადგილი გახდა, ვხვდებით, რომ სწორ გზას ვადგავართ.
შესაბამისად, უფრო მეტი შრომა და თავდადება აღარგვეზარება. ცხადია, გაფართოებაზეც ვფიქრობთ.
დაახლოებით ერთი წელია, რაც თიბისი ბანკთანვთანამშრომლობთ. თიბისი და „აწარმოე საქართველოში“ჩვენი
ბიზნესპარტნიორები არიან. ჩვენი ბიზნესის იდეურ დაგეოგრაფიულ გაფართოებაში მათი როლი გადამწყვეტი
იქნება“.
კომენტარები